Translate

maanantai 26. marraskuuta 2012

Ystävälle


Minä vaistoan sinussa sen,
suuren ihmisen.
Voimasi piilotat pullon pohjalle,
sieltä alas pois huuhtoen.
Olet nyt yksin siellä öisessä pimeydessä,
missä ei ole sytytettyä majakkaa.
Minä hapuilen sinun kättä,
en voi olla siitä kiinni pitämättä.
Veisin sinut siihen suureen
seikkailuun, joka on välillä
kahden sydämen.

Minä tiedän kyllä oman tieni,
olen nainen kovin pieni.
Lämmin vain on kivuliaskin tieni,
yhdessä laulamme lauantaisin.
Kuoroon elämän yhtyen.
Maailman parantajaksi,
yhdessä ryhtyen.

Purjehtii sinun sielusi nyt eksyksissä,
toivon niin et löydät sen reitin
yhteiseen ihmisyyteen.
Olen vierelläsi tässä,
meitä etsimässä.
Vaikka unohduksiin ryyppäät
kaiken, kivun sen.
Minä olen se hän,
joka nukkumaan sinut
hädänhetkellä turvaan peittelen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto