Translate

keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Pois itsesäälistä


Kuvittele minun huuleni
vasten sinun huuliasi.
Kuvittele minun lanteeni,
vasten lanteitasi sun.

On sinut rikottu palasiksi,
kokoaisin sinut uudelleen,
jos tuntisin minua suudelleen.
Ystävyyttä suurinta,
rakkautta rankinta, ei
luottokortilla hankita.
Otsastasi pois pyyhin
kosketuksen Midaksen.
Minä olen se vilvoittava
enkeli, tai lempeä noita,
joka korjaa särkyneitä
elämäntarinoita.

Tee laulu rakkaudesta,
älä valita siitä särkyneestä
entisestä. Kuvittele kuinka
elämä jatkuu,
kuinka joskus silta onnenpainosta
notkuu.
Minä otan harteiltasi
kannettavaksi sen
painavan eilisen ristin.
Minä olen ruhjeita täynnä,
silti nousen aina taistelemaan.
Elämänmaljasta uutta pisaraa
maistelemaan,
viiniä sen armahduksen.

Minut on rakkauden takia
poltettu tulessa,
olen karaistua terästä.
Katso minusta mallia
tule perästä.
Älä lannistu,
mennyt on mennyttä
nyt uutta rakennetaan.
Katsotaan yhteiseen huomiseen,
lyödään kämmenet yhteen.
Tartutaan toisiamme kädestä
kiinni. Ollaan yhdessä korjataan
toisiamme. Kasvetaan yhteen
kuin villiviini.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto