Translate

keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

    Täna



     Täna inimeste nägusid,
      on karm ükskõiksus.
      hea Samaritans
      Liiga palju vaja.
      Me vaevalt empaatiat siin
      lõpuks ahastus.

      Läbi au ja südametunnistuse vabaduse,
      Ma indekseeritakse halvas seisukorras.
      Trassil Soome sõja kangelane,
      Lauri Torni selgroog
      oli otsene, täis jõudu,
      ja patriotism.
 
     Pole maastik, mis on nähtavad
     ei ole mõtet oma tagasihoidlikkus.
     Maailma uudised Täidab
     puhas silmakirjalikkus.
     Ma kirjutan teile mantra,
     maailm minu blogi fännid.
     Ma kirjutan kuut keelt,
     Ma näitan oma tundeid, ja see, mida ma arvan.
     Olen õppinud, et endale andestada
     sellele kirjalikult
     loodud utoopia.
     Samuti piirangud meie nõrk
     selgroog võimu inimene.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto