Translate

torstai 19. kesäkuuta 2014

Yhä uudelleen

Olen ollut liian kauan poissa
elänyt mieleni soissa,
lukituissa vankiloissa.
Ja hajalla unessa pyörinyt,
elänyt painajaiset yön.


Kirjoitin sinulle, runon taikka
kaksi. Piilotin rakkauteni
saduksi, tai tarinaksi.


Ja nyt nämä runot minua
kantavat yli ajan levottoman.
Aamuun on vielä ikuisuus,
ja silloin aukeaa aina uusi tilaisuus,
löytää uudestaan tie sinun luokse.
Kokeilla vielä uudelleen sitoa
langat elämämme yhteen.
Sitoa sanat sanoihin kiinni,
kasata tunteista sen vahvan lyhteen.



Ja minä soitan ne kaikki
laulut yhä uudelleen, ja uudelleen.
Joihin olen kätkenyt palan sinua.
Kaipaatko sinä vielä minua`?
Mutta kun ilta viimein sammuttaa
lyhdyn, minä aariaan yön yhdyn.

Suljen silmäni ja kutsun uneeni
sinua uudelleen, ja aamulla, kun
herään tunnen sinun minua suudelleen.


Ja minä soitan ne kaikki
laulut yhä uudelleen, ja uudelleen.
Joihin olen kätkenyt palan sinua.
Kaipaatko sinä vielä minua`?
Mutta kun ilta viimein sammuttaa

lyhdyn, minä aariaan yön yhdyn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto