Translate

maanantai 19. elokuuta 2013

Rampojenvalssi

Minulla on tarpeeksi merkintöjä Cv-ssä,
sisua esiintyä vaikka livenä teeveessä.
Silti elämä mielensä mukaan minua tanssittaa.
Ne rakkaudenjuuret ovat jalkoihini istutettu.
Hetken, jos pysyisit minun jalkojeni tahdissa,
mukana tässä rampojenvalssissa.
Huomenna palaamme taas siihen kaukaiseen
vuoteen aikaan lapsuuteen.
Sinä olet jo se harmaapäinen mies,
joka muistaa minut itsepäisenä
tyttönä tanssimassa perässä perhosien.

Horsmat kadun varressa täynnä lentäviä perhosia.
Nämä aikamme vuodet ovat kirkkaista hetkistä tehdyt,
taivaalle kauneimmat muistot tähdiksi lentelevät.
Minulla on vahvoja mielipiteitä,
sinne ja tänne vahvoja siteitä.
Sinä tahtoisit olla se mies, tahtoisit
tanssia minun kanssani. Minun jalkani ne
vain eivät tanssia tahdo samassa tahdissa.
Minun tanssini on se rapojenvalssi,
elämäni on suuri yksinäinen pasianssi.


@ tanninen satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto