Translate

torstai 29. elokuuta 2013

Häävalssi mollissa

Kohta nukkuu jo maa, minä yön tähdille kirjoitan valssia keinuttavaa.
Minä sinua yhä kaipaan, olen puoliksi melankolinen.
Yö saapuu liian aikaisin taas, sinä et kanssani tanssia uskaltanutkaan.
Minä häävalssin molliin sävellän, sydämeeni murheen mustan piilotan.
Yön tähdille taivaalle vilkutan, tulee sekin aika, kuinka tieni luoksesi pilviin kantaa.
Minulla on camekoru, joka oli lahja sinulta, kaulaani arkkuun se laittakaa.
Tuonenlautturin morsian olen viimeinen. Sinä sulhanen olet onnellinen.
Tarttua saan käteesi viimeinkin, olen morsian kaikista kaunein.

Tartu jo minuun tahdon kanssasi tanssini viimeisen,
laita kätesi uumalleni, yö meidät uneen ikuiseen yhdessä keinuttaa.
On tullut aika sinun tanssia kansani uskaltaa. Tanssia kauas ajanrattaiden,
vuosien taa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto