Translate

tiistai 30. joulukuuta 2014

Selvmedlidenhet




Selvmedlidenhet noen ganger
folk som
lasso for å rotere.
Over-stramme løkken
hudoverflaten dannelse
ny laced i form.
Jeg er her i vugge Moder Jord
swing, jeg er et barn av verden.

Mitt eget barn her i vuggen
svinge for å føde.
Dette er en av de pulserende
rytme sykluser. hvor
er logisk ham,
hvor intelligent hode?
sin egen karma
Jeg kan garantere periode,
hjul her i samme sirkel.

Finsk vinter å dekorere
alltid den samme frost og is.
Jeg går i de egen
ord, rimer Chime
danser. og Starlets
å finne resten på stedet
den. å ta tak i hånden
varm myk.

For noen alltid kommer i sorg,
kontinuerlig skjærsilden,
Jeg har en eske med sko.
Det tinnhjerte
byrde gang smeltet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto