Translate

perjantai 21. syyskuuta 2012

Mieleni


Tämä runoni on
sanoista tehty.
Kirjoitan niin kauan
kuin pystyn.
En vielä vihannes ole.
Olen kyllä nähnyt kuinka
peilikuvani muuttuu,
ihoni rypistyy.

Mieleni on ikuisen
rakkauden vanki,
mielessä vain se elämän
kanki.
Rakkautta en koskaan
tarpeeksi saa.
Minä upotan jokaisen
rakkaudenlauttani,
ihmisyyden pahaan
manalaan.

Joku kosi minua
rakkautensa tähden.
Olen vain se yksipuolisenrakkaudenvanki,
en siltä rakkaudelta
sieluuni rauhaa saa.
Enkä ymmärrä tarkoitusta,
mikä on kaiken tämän
mahdottomuuden syy.

Muistoni ne mielessäni sarjakuvaa
kuvittaa. Joskus olen eilisen
vanki. Kääntelen muistojani,
niin kuin huvittaa.
Minä mielessäni näen
jokaisen rakkauteni uponneen.

Sydämeni on silti rakkaudenkoti,
yksipuolinen rakkaus siinä
sisällä asustaa.
Niin paljon on noita ystäviänikin,
joitakin voin todella
syvästi rakastaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto