Translate

keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Uneni


Hylättyjen tunteiden autiomaa,
siellä rakkaus rikkaruohona
kasvaa saa. Piilossa alla ohdakkeiden
on sulkia särkyneiden enkeleiden.
Tänään varpaani iskin vanhoihin
enkelin luihin, ja kuolleisiin
lahoihin kelopuihin.
Jossakin Suomessa on sellainen
salainen maa, jossa eilinen,
ja huominen piilossa suudella saa.

Sun nimesi on kuu,
olet menninkäinen luolan pimeimmän,
Mun nimeni ei koskaan sinun
vierellesi laskeutumaan tuu.
Olen päivänsäde kirkkaimman maan,
sä menninkäinen luolan pimeimmän.
Sua rakastan, niin paljon ei siihen
riitä mitkään sanat maalliset.
Olen tytär auringon, radallaan taas öisin
taivaltaa tähdet taivaan kirkkaimmat.
Menninkäinen on kovin surullinen niin,
hän menetti sen suuren rakkauden
toiseen päivänsäteeseen.
Minä häntä rakastan, ei huomaa
hän minua ollenkaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto