Translate

torstai 29. toukokuuta 2014

Absurd


   Jag står på gatan efter det kaos, 
   vettigt av detta ögonblick jag behöver. 
   Mitt sinne någonstans i mängden 
   fötter kvar, var det då någon torsdag. 
   Folk springer iväg, ensamheten jag gården 
   i min själ. Vem eremit natur 
   sätta i mig? Ja, Nej, Ja, Nej, 
   mitt sinne som tog pantbanken? 

   Nu behövs denna budbärare, 
   som är klokt, säger det bästa ordet, 
   han måste ta tillfället i eremit hand; 
   och livet på vägen tvärs över gatan till en förlorad 
   får inte leda de blinda. Du frågade vart ska du, 
   Varför står du i gathörn 
   såsom ett förlorat får? 
   Jag sade, eftersom världen 
   Det är en stor schema 
   dominerade min hand, jag är lite 
   lycka bland stal, och led av 
   såsom bedömdes Otani. 

   Som en diamant, 
   och rost, så är det irrationella 
   redo att ge synpunkter. 
   Jag lämnade mitt förstånd för länge sedan, 
   barrikad av livet, det är därför jag behöver 
   mycket klok, klok vän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto