Translate

perjantai 31. tammikuuta 2014

Pakokeino



Täytyy löytää pakokeino tästä kaikesta,
mitä me emme kestä.Täytyy olla sellainen
tehoaine, jolla sisältä ihmisen voi
kaikki satuttavat tahraiset muistot pois pestä.
Tätä sisälläni kelaan, rullaan pyöritän,
silti minä en ole se pelkuri joka köyden
autotallin kattoon nyöritän.
Niin hän oli minun kummipoika,
joka teki sen, hirtti itsensä köyteen.
Alle öljyisen kattohirren,
minä olin se joka suremaan jäi kera lesken.
Kaikki elämässäsi jäi sinulta kesken.
Yhdeksäntoista vain, ja tulevaisuus samutettiin.
Armeija edessä, sitä sinä pelkäsit liikaa,
sinua ennen sitä jo liikaa simputettiin.

Pakokeino, paeta tekstien maailmaan.
Hyvä keino, joka toisille sallitaan.
Niin minä Tomppaa kuuntelin,
ja vetoa löin, sanoista syntyvistä.
se oli vuosi 2009,surullien vuosi,
täytyi löytää joku pakokeino, tästä 
elämästä.
http://www.youtube.com/watch?v=K-OsfQshY2Y

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto