Translate

torstai 10. huhtikuuta 2014

Novell sömn


Sea Symphony Orchestra blåste alto horn , kan andas . Vågorna slår in kraften i
 blå båge första offentlig läsning dig . Sjöhästar anslöt en balettföreställning , korkeimpienvaahtopäiden på . Stora naturkatastrofer styrkor hade börjat ,
höst talade om i början av sitt inlägg . Mermaids berör en blandad kör .
Sirener förliste klar referens . Vinden blåste iskallt , dess makt nått så långt som till Nordpolen . Den sista fe , flyger med vinden , insvept i en ljus röd lönnlöv . okänd för världen och människor blandat med tiden , klängde sig tid att svansen av världens sista stjärna .


Jag är en författare av beröm för hösten jag började , började jag att skriva förra gången sagan historien om dofter . Noveller som berättade en annan värld , där tiden skeppades genom hamnen . Det tog vägen till det okända . I mitten av galaxen gasen värmde , den oförutsägbara framtiden för svarta hål . Det är dags för världen var vissa konsumenter av riket . Upp - ätare , var relaterade till sirener i havet , den nyare generationen av vamppeja lever i evighet . Den nya okänd dimension full av oförutsägbara , plötsligt uppträder stjälkar spöklik . Jag är en författare , jag var välkommen till deras värld . Eftersom de visste att ingen trodde att mina läsare att de berättelser som jag skrev dem i mina böcker . Vi människor är som risgryn på klippan solen skiner . Så universum är osäkra för vår kontinent . Du kan titta på författarens ögon , där kan du se orden
dansa i höst symfoni av takt. Kärlek , hat , kämpar den svaga köttet, författaren inuti den för att dölja . Vill du veta hur man skriver en novell , är det hans
rastlös själ i hemlighet väntar . Vem är författaren att polera plåten för melankoli ?
Kanske är jag på fel plats i centrum av galaxer , jag faller symfoni låtar jag lyssnar noga . Jag känner den kärlek som gjorde för ont , jag lyssnar till havet symfoni av de höstliga känslor i ord att skriva . Omsorgsfull för mycket, för mycket sentimentalitet liv position eller inte . Allting har en plats någonstans , ensam i djungeln av mina hjul .
Jag vill att stirra på ljusen på himlen , en plats där livet pulserar frodas .
Jag släpper mitt ord , skall jag ge riimieni att komma ut . I min bok här , ett äventyr flygning av fjärilen , kopisee plåtvingartill utrymmet insekt . Jag ser syner , metallflänsen humanoid , med teknisk gök chick .

Heavenly rensa armén av lasern med ljus . Den expansiva utrymme , änglarna barfota ,
dansar med en fågelspindel , eller sjunger jazz på Hosianna . Hur gör vi då
stoppas i munnen , redan en stjärna på himlen krascha in den lösa flytande i badet vannaan ?

Det fanns stjärnor där ingen fick komma in någonsin . De var osynliga för vanliga människor , men de som var med ängeln en själ kände till deras existens . Det var en man som vidtagits mot själen av skaparen av allt som kallas Gud . , Kallas det änglar sin Faders .. Det fanns hemligheter som gömde sig inne i utrymmet . Kristaller ö , förevigade den plats där det inte fanns någon synd förblev dold från alla. Åtminstone tills någon kunde hitta nyckeln

odödliga själar i dalen . Det fanns en tid i sju vägen stängd grind ,
Vems stod framför var och en fruktansvärd , utdöda monster . Luftskepp som av misstag kommit ur kurs bort från verkligheten som Emmylou hårt på grund, vände befäl av den Allsmäktige i den kalla rymden landskap . Deras maskinrum var nu tysta , trasiga rep klipp beroende på mot jordytan . Den som inte tittar noga , inte ens avskilde plats stillastående luft fartyg . De verkade samman till leden av molnen som om de hade varit där i tusentals år .

Verkligheten är bara en dröm , kan du se i en av världens mänsklighet . Jag antar att i går var inte allt , och i morgon inte kommer fram när som helst. Vad är begreppet tid , oavsett om det är en stor illusion , någon konstig magi ? Mörkblå sammet kastas någonstans att hänga , limmade till tenn stjärnor , som var en häxa som förhäxat på den senast lästa ?  Sydda , eller skapades av asteriskerna i rymden ? Jag har sett alltför många drömmar , de är fulla av färgbilder , som ibland
det är för mycket roligt . Var jag någonsin i en saga , det är kvinnan Cinderella skor?
Nu kom vid lunchtid , kommer det snart att vara över redan , och redan förvandlats till en groda prins , en pumpa , och min vagn .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto