Translate

lauantai 12. huhtikuuta 2014

Gamla populärmusik

Kärlek avdunstar, 
möta dina sido avdunstar. 
Bara minnen kvar 
igår, kommer i morgon att vara 
vara en spegel av den verkliga längtan. 
Jag bor i mina minnen 
här igen i dag, 
Jag knöt mina ord krans. 
Bröllop bukett som jag 
kvinnans hand med att bli äldre. 

Min spegel limmas på fragmenterade, 
slutföra hopsatt. 
Jag Foolishness här 
världen faller för vägen, 
efter en stund igen. 
Intrasslad i nätverket av livet, 
De tar helt enkelt upp skuggorna av den gamla populärmusik. 
Du kan rädda mig från att vara en enstöring. 
Jag säger till min värld igen 
tillbaka igen, känner bara igår 
i hemlighet på natten kysste min panna. 
Här slår vi varandra 
ibland för mycket som krävs, 
och guld och rikedom 
bads förgäves. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto