Translate

perjantai 20. joulukuuta 2013

Kipua

Et huomaa minua,
et kaipaa minua,
loukata tahdot vain ohimennen,
se on ainoastaan samaa kuin
oli meillä yhdessä ennen.
Et tunne sitä kipua,
joka tahtoo sielustani ulos
maailmantuuliin lipua.
Et kuuntele koskaan minua,
sanani ohittavat korvasi.
Kannan sisälläni tätä kipua,
mennyt aika saa minut eläväksi kuolleeksi.


Mies jonka luoja loi, tyhmyydenmaljasta kaikki
opetuksensa joi, ja Aatamia imitoi.
Minä olen se kivulla puudutettu
Eeva paratiisissa, joka muuttui helvetiksi.
Kannan tätä surua, 
se ottaa kaiken vallan elämästäni.
Puren hampaat yhteen ja itken unessanikin.
On painona sydämelläni se raskas myllynkivi.

Ei onni löydy siitä, että aina uutta parisuhdetta
haluaa, entinen täytyy saada useammin toimimaan.
Me kaikesta liianhelposti irti päästetään,
tyhmänä onnestamme luovutaan.

Tahtoisin levätä jo sylissäsi äitimaa,

en tahdo jatkaa tätä kidutuksen samaa bumerangitarinaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto