Translate

lauantai 27. heinäkuuta 2013

Vereni kohinaa


Vereni kohinaa kuuntelen, yö saapui jo, yksinäisyyttä
huutaa pimeä kaipaava maa. Mieleni ajanaalloilla jossain
kaukana ratsastaa.
En unta saa, yö on hiljainen kun, kuuntelen omatuntoani,
kelaan edestakaisin itseäni.

Mustasukkaisuutesi hallitsee liikaa meidän maailmaa.
Sinä minua kaukaa kiertelet, nyrkkiäsi kun et hallitse.
Olet viereltäni poissa, silti elät päivittäin
minun jutuissa, tarinoissa.
Kuinka minä turhaan sinua kaipaankaan, niin
epätoivoista on rämpiä noissa mieleni soissa.

En voi hyväksyä, tätä Suomenmaata, murheellisia
ihmiskohtaloita, niitä ihmisten tarinoissa päivittäin kuuntelen.
Minä sinulle olen vain heijastus sinun peloistasi.
Minä sinua en pelkää, ajattelen aina liikaa rakastaen.


@ tanninen satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto