Translate

torstai 7. helmikuuta 2013

Unettomuudesta poikki


Kohta pääsen mukaan juoneen,
avaan oven kylpyhuoneen.
Tutkin pinnanmuodostusta
väsyneen vanhan naisen.
Lisää naamaan rasvaa,
unenpuute sisälläni kasvaa.
Jostain kumman syystä,
en luota enää kohtaloon.
Näen suihkuverhossa laivat,
mietin unessani sinua pitkään.
Se on vain tämä hetki,
tässä, ja nyt.

Olen unettomuudesta
poikki, nainen ja mies suutelivat
minun unessani. Ne olivat ne
menneisyytemme hahmot.
Minä, sekä hän, nyt ollaan
entisyyden varjot tämän
hullun kohtalon.
Minun sieluni sisällään,
kuvaa komean miehen,
sekä sen entisen nuoren minän
kuvaa samettirasiassa kantaa.
Elämän kaaressa, joskus
rattaat virheliikkeitä
taaksepäin antaa.
Olen muistoista puhki,
ajatusteni lento,
se on loppumaton.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto