Translate

sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Estland Liquor Alkos försäljning att hälla igen


Point faller medan de röda blad av lönn. 
Jag har en tröja sjal tätare omkring mig. 
Vilu angripa det på mig, borst plocka upp de mest kalla kårar. 
Hösten varv är hjärtskärande att vara ensam, 
Jag skulle bli så glad över att vara med er två, och den bärbara datorn bakom fängelsegaller. 
Änglar, den stora Rubens, är de redan en del av Finlands mark att föda. 
Det är den enda fett i höst som en av dessa kan värmas. 

Vi lever larver som redan i fallet, 
Naturligtvis är Veikko Lavi redan borta. 
Hunger Castles har byggts igen, 
Det är inte helt långt borta, och frånvarande. 
Estland Liquor Alkos försäljning att hälla igen, 
glatt trafficking glasögon helinöi. 
Nu mörkret sveper kappan över mig redan, 
författarens ensamhet täcker. 
Jag kommer att ge Sandman mig att komma, redan 
Slutligen rimmar han till min historia kastas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto