Translate

keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Stave



Empty stave waiting 
characters generated, 
flowing melody. 
When I left out, 
I leave my heart open the door. 
Open the door of life 
flow of music from inside me. 
Limited to the world of love, 
without a compass passing 
stray from the path of the people. 

For some, they arrived at the 
audacious rains. 
Arrived at the glut of the field, 
are flooded rivers. 
I look forward to a flood of notes 
inside me, lauluuni 
undulating melody. 
Dancing in the bars of my book.


Nuottiviivasto

Tyhjä nuottiviivasto odottaa
merkkien syntyvän,
sävelmän virtaavan.
Lähtiessäni ulos,
jätän sydämeni oven auki.
Avoin ovi, elämän
sävelten virrata sisälleni.
Rakkauden rajattu maailma,
ilman kompassia kulkevia
polulta eksyneitä ihmisiä.

Jostain saapuivat ne
yltiöpäiset sateet.
Saapuivat tulvivat vainiot,
tulvivat joet.
Odotan sävelten tulvaa
sisälleni, lauluuni
lainehtivan melodian.

Tanssivat tahdit teokseeni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto