Translate

torstai 20. helmikuuta 2014

Star - flygning



Star under flygningen ,
säga det magiska ordet .
Seita trumma för att trumma honom ,
gnistor upp elden redan
natten i de mörka beats.
vingar norrsken
Jag kan få skjuts ,
tids show på vägen
det Kaltio borr.

Jag är en vit hjort
Lappland i natt , är jag .
Det blåser snö vintriga ,
när själen i en hjort
Jag får under mig .
Galopp under polarnatten ,
Lappland över landet.
Du brände min hjärta nimes
Seita flammor.
Ta natten i en dröm gemensamt
steg kommer att skapa en offersten.
Det är min dröm för din karaktär
den mest sötaste , .

Ring dessa trummor största 
melodier pumtsi pumtsi bom. 
Det är rytmen i våra hjärtan
fäst med adhesiv hjärta.
Trum trumskinn passionerad
vibrerar varje fiber av
skrika natten. The Magic Drum
vilda skakar .
Varje fiber av dig
gråta mig att skapa .
Tid flyr ,
natten mörkret tätnar .
Spänningen i natten bara
ta upp en storm i nordost.
Längtan pinnar,
mitt lilla hjärta .

Minnena av skuggor ,
de följer mig överallt enhet .
Om du vill blåsa kolet glödande ,
så med dig igen från
denna övning , den stora Lappland .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto