Translate

keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Långtråkig



Underskottet mellan orden i dikten 
hälften av melankoli. 
mars väntar på en kvinna, 
hans sinne är en annan människa. 
Han bagge, en man som i våras 
alltid erövra en kvinnas sinne. 
Det är återigen mina nätter sömnlösa, 
Jag lyssnar på just ditt blod buller. 

Jag känner mig som mina ådror mitt i smärtan, 
hur dess axel roterar fortfarande ett land. 
Likgiltighet är denna längtan, 
det är bara deras Kiteen jorden 
Ta ett djupt ökningen. det omfattar 
bushel vandra. 
Min hjärna ödsliga ord igen vänta 
morgon, i morgon. Jag applåderar aries man 
år efter år för deras våren. 
I snurrar mina tankar tillbaka en arg lastbilschaufför 
Ändå är det min telefon 
Jag antar att jag aldrig hålla sig till, jag 
Jag saknar, jag saknar, och vara tyst.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto