Translate

sunnuntai 9. helmikuuta 2014

En gång i livet

Natt av kärlek gör oss till tjuvar, 
i skydd av mörkret från mig springa ifrån. 
Du kommer inte hitta det, men vad 
du går in i armarna på en annan för att stjäla. 
En gång i livet finns det alltid ett ögonblick, 
där har alla bitar på plats. 
Jag längtar till dig var det finns 
den salta havs, och insidan av den brinnande 
en brinnande längtan efter kärlek varm blod. 
Ibland måste vi erkänna alla 
fel på våra vägar, inspirerande en främling 
nästa, att notera att all den kärlek jag förlorade. 
En gång i livet, är det dags att 
när vi måste krypa till de ödmjuka 
själen hemma. De gamla i dina spår 
Jag städade och sopmaskinen 
Skicka inte skada mig, inte kommer 
aldrig komma till mig igen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto