Translate

sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Ett ode till kärlek



Älskar du mig mer än
liv älskat?
Även när hållning trycks
böjt? Om du älskar, då
Jag är din. Min hud vill att du ska huden,
min hand för att ta tag i varma hand.
Jag kan vara så mild vind som blåser
försiktigt, eller mörker, kunde du från solen
radie. Den ed jag svär,
Jag är din, från början till slut.
Nu och alltid, tills döden kommer
under veckan eller på söndag.
Det är vårt liv här på bara ett lån,
Den växer inte hastigheten alls.

Jag kommer bankrulle detta lån administratör.
Om du gillar mig, det finns inget att oroa sig för.
Jag vill inte avfärda dina känslor,
 var inte rädd för att älska.
Jag inte någonsin vända ryggen till kärlek.
Nu och alltid från början till slut,
Jag älskar dig så mycket.
Mer än solen, och månen,
eller näktergalens sång trä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto