Translate

perjantai 3. elokuuta 2012

Malja rakkauden


Maistanut olen rakkauden maljasta
joskus varovasti pienen tilkkasen.
Nyt huulilleni nostan empien
sen maljan vaarallisen rakkauden.

En osaani tiedä, en ymmärrä
mistään mitään. Kuvittelenko vain
välillämme tämän kiihkon polttavan.
Siitä huolimatta yhä uudestaan,
ja uudestaan sinä silmäni saat loistamaan.

Elokuun eroottisen tuoksun,
kätken piiloon minun muistoihini.
Olen vierelläsi hehkuvaa laavaa,
et voi tietää avointa haavaa,
jonka rakkaus sinuun sieluuni
aikaan saa.

En aina oikeaan aikaan saa
sanotuksi niitä repliikkejä,
jotka täällä elämäntiellä
onneen tarvitaan.
Olen kai pieni nokinen langennut
enkeli. On siipeni palaneet ,
kentillä rakkauden.
Silti vierellesi lentäisin,
olla omasi tahtoisin.
Tämän viimeisen kerran
toivon, että siipeni hetken
vielä minua kannattaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto