Translate

lauantai 19. syyskuuta 2015

Pinnalla

Pinnalla tai sen alla
on paikka ihmisen
maailmalla.
Sinä odotat minusta
liikaa et saa rakastajatarta
et piikaa. Pienen murun
minä itsestäni vain
sinulle olen valmis
lahjoittamaan.
Sinä saat mennä yhteisen
illan jälkeen yksin
pahnoille makaamaan.

Minä tahdon normaalin
parisuhteen, siihen eivät
kuulu lankeemus ilman
järjen häivää. Jos minulta
odotat liikaa boheemia
käytöstä, en suo sinulle
sitä näytöstä. En hyppää
parisuhteeseen niin
kuin koskeen, enkä
ota sinua miellyttääkseni
sinulta poskeen.
Hui kuka turhaan
sanoistani punastui,
et ole minulle se hai
joka liiviin kiinni ui.

Minulla on sisälläni
äly, joka miekan lailla
auervaaroja korville lyö.

Se ehkä sinulta liikaa
vaatii, jos aiot kesyttää
minut. Se vie aikaa , ja
vaivaa. Silloin ehkä
jaan kanssani oman taivaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto