Translate

lauantai 19. syyskuuta 2015

En ole kevät niityn haurain kukkanen

Joku sanoillaan minun
pääni sekoittaa, se ei kestä
koskaan liian monta päivää.
En menetä milloinkaan
sitä järjen häivää.
Kaikki pyörii aina
hiljaa radallaan, ja rattaan
liike minut kirjoittamaan saa.
Flirttailu, ja hakkailu on
hetken hauskaa, ja siivet
selkään kasvaa taas.
En koskaan petä itseäni,
en särje sisintäni.

En ole kevät niityn haurain
kukkanen, olen vain se pariton
rukkanen. Laitettu hyllyyn
odottamaan oikeaa paria.

Otan yhteyttä löytötavaratoimistoon
minä valmis parini löytämään oon.
Minulle tarjotaan siellä paria
puolivillaista, toista ilman sormenpäitä,
jopa nahkaista naaras-sutta sekä
villaista ja vanunutta.
Jos löydän mielestäni parin oikean
käykö sitten niin että se toisen
omaisuudeksi kauan sitten merkittiin?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto