Translate

perjantai 18. syyskuuta 2015

Liikaa romantiikkaa

Liikaa romantiikkaa,
syksy sateen keskellä
nilkuttaa. Sinä satutat
minua rakaudella.
Minä tunnen ahdistusta
keskellä ihmisten, kun olet
hulluna minuun.
Tahdon tilaa hengittää,
älä tukahduta minua,
en ole osa sinua.
Olen niin kuin
ansaan ajettu kauris,
tunnen pakokauhun sen.
Jos tahdot pitää minut,
niin anna minulle tilaa,
anna olla vapaa ihminen.

Too much romance,
Autumn in the middle of the rain
hobble. you're hurting
I rakaudella.
I feel anxiety
in the midst of the people, when you are
crazy about me.
I want room to breathe,
Do not overwhelm me,
I'm not part of you.
I'm so than
driven into the trap of the goats,
I feel the panic it.
If you want to keep me,
so give me space,
let be a free man.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto