Translate

torstai 31. lokakuuta 2013

Minun tähteni

Sen kesän kukkien tuoksun kätkit salaa hiuksiini.
Sielustani tunnen pahan, ja hyvyyden jälleen käyvän
valtataisteluaan. Aika on marraskuuhun hiipiä hetki kerrallaan.
Minun tähteni se tänään kirkkaana loistaa, joukossa
parittomien, minä repliikkejäni vielä kirjoitan.
Joskus kaipuu, ja suunnaton ikävä sitä rakkautta pois
 karkaavaa kohti käsiänsä ahneita kurkottaa.
Lepotauko luonnon kiertokulussa , se sisälleni saa vellovan liikkeen.
Minä keinun ajan akseleissa, se saa hiukseni heilumaan.
En ole vain se taivaan epämääräinen tähdenlento.
Oman pienen jälkeni tänne maanpinnalle jättää saan.
Minun osani ajannäyttämöllä, on olla lammas mustin vaattein.
Kirjailija, eriskummallinen, omin periaattein.
Paperilyhtyjä, tammikuussa me kirjoitettiin. Olin piruntusinassa,
se kahdestoista, ja tuli sisälleni syttyi pieni tähti, sanoi nyt loista.


@ TANNINEN SATU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto