Translate

keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Elämäntaikuri

Elämäntaikuri taikoa saa taikaa
tähän aamuun heräävään.
Tulisit vielä, olisit oveni takana,
nauravat kasvot vierelläni.
En anna sun ujouden kaapuun
piiloon mennä, kasvata vahvat
sanojensiivet, ja luokseni lennä.
Minä sinua voisin rakastaa,’
se kestää myrskyt, ja tuuliset yöt.


Livet kan trolla magi Magician
denna morgon vaknar.
Kom igen, du var på baksidan av min dörr,
skrattande ansikte bredvid mig.
Jag kommer inte låta din blyghet i en dräkt
att gömma sig, höja stark
ord i vingarna och flyga med mig.
Jag kan älska dig, "
det tar en storm, och blåsiga nätter.


Life may conjure magic Magician
this morning wake up.
Come again, you were at the back of my door,
laughing face beside me.
I will not let your shyness in a robe
to go into hiding, raising strong
words in the wings, and fly with me.
I could love you, '
it takes a storm, and windy nights.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto