Translate

sunnuntai 16. elokuuta 2015

Tunteiden meri

Sydämeni kuin lintu on,
sen lämpö lentää
varoen alla auringon.
Näetkö sisäisen kolibrini
se jälleen ilmassa irti on.
Tunnen kukkien
huumaavan tuoksun.
Meden houkutuksen,
ja vereni kuohuvan juoksun.
Niin tunteiden meri
se aivan liian oikukas on.
Vielä minä yllättyn
päivä päivän jälkeen
aina uudelleen.
Kuinka minä taas yllättäen
tunnen sisälläni taakan
rakkauden. Silti se tunne
ei saa enää raiteiltani minua.
Minulla on sisälläni vanhan
tammen viisaus,hiuksillani
ruskan väri vaahteran puna kupari.
Minä imen voimani vielä

viimeisestäkin auringon säteestä.
 Illan tullen juon maljan
unohduksen lähteestä,
että öisin pystyisin nukkumaan
ilman rakkauden antajaa.
Ilman yhteisen arjen jakajaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto