Translate

sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Olen luonnonlapsen kaltainen

Jossain vaiheessa elämää olin rakastunut sinuun,
nyt seuraat elämässäni mukana lämpimänä
turvallisena varjonain. En pelkää niitä varjoja
ollenkaan ne saa villit muistojen vibraatot
aina aikaajoin soimaan sielussain.
En minä sille voi tehdä mitään, vaikka
vaeltaisin länteen taikka itään.
Käännyt hetkeksi taaksepäin katsomaan,
ei eilistä voi aina paetakaan, on
hyväksyttävä taakka eilisen,
kadonnut on hetkessä pelikuva sen.

En minä sille mitään voi tehdä
en voi kasvattaa siipiä, en pois lennä.
Kulman takana on aina huominen,
mitä tuo mukanaan tuulet sen ?

Käänny hetkeksi minua katsomaan
näet nyt ystävän, jos välität minusta yhtään.
Minä tunnen sisälläni lämmön eilisen,
se ei katoa milloinkaan. Nämä sanani
saa tuulen tanssimaan, minä villiin
vibraattoon käyn kanssa aron ihmisten.
Olen luonnonlapsen kaltainen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto