Translate

perjantai 3. toukokuuta 2013

Hetki hiljaa



Maailma on hetken hiljaa,
minä en ole ollenkaan väsynyt.
Minulla on hyvä olla nyt.
Kirjoitan elämästä uuden laulun.
Pieni hetki, ja se voi vetää
maton jalkojeni alta.
Hetki, pieni hiljainen,
hetken hyvä olla.

Minulla on sisälläni olo lämmin.
Vieläkö me jossain kohdataan?
kunnes tähtien radat ovat kohdallaan.
Tahtoisin sinut tietävän
sanat nämä, sinulle ne kirjoitan.
Sanoista niin kuin helmen
nauhaan, nyt pujotin.
Minä en itke nyt, ei silmäni
peity kyyneliin, vaikka sinua
kaipaan niin.

Jossain ehkä on paikka missä,
rakkaus kukkaan puhkeaa.
Minä en kanna hennoilla harteillani
tätä koko maailmaa.
Olen vain se runotar, joka
riimejä, sointuja tanssittaa.
Aika kulkee myrskyn lailla, joskus
kiiruhtaa. En määränpäätäni
voi tietää, en aavistaa tietä kohtalon.
Sydämessäni asuu vain maailman
ihanin rekkamies.
Muistot sinusta, saa sanani lentämään.
Ne ovat kuin perhoset, kesäisellä
tiellä matkalla omaan kohtaloon.

@ tanninen satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto