Translate

keskiviikko 14. syyskuuta 2016

Oodi rakkaudelle



Rakastatko minua enemmän kuin
elämää rakastetaan ?
Vielä silloinkin, kun minun ryhti painuu
kumaraan? Jos rakastat, niin silloin
olen sinun omasi. Vartalo tahtoo taipua
kiinni vartaloon,
käteni tarttua lämpimään käteen.
Voin olla kuin leuto tuuli joka puhaltaa
lempeästi, tai pimeyden tullen valo auringon.
Valan vannon kanssasi,
olen sinun omasi, alusta loppuun asti.
Nyt, ja aina, kunnes kuolema saapuu
arkena tai sunnuntaina.
On elämämme täällä vain laina,
se ei kasva korkoa ollenkaan.

Minä kassasi tämän lainan jaan.
Jos pidät minusta, ei ole mitään hätää.
En tunteitasi hylkää, en rakkautta pelkää.
En käännä koskaan rakkaudelle selkää.
Nyt, ja aina alusta loppuun asti,
rakastan sinua valtavasti.
Enemmän kuin aurinkoa, ja kuuta,
tai satakielen laulupuuta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto