Translate

torstai 25. elokuuta 2016

Ystävää tarvitaan

Tahtoisin olla vain sinun naaras
se on liikaa vaadittu, leikit
mykkää siitä minä ei oikein tykkää.
Rautalankaa sitä minulla ei tarpeeksi oo
siitä tulee suuri tenkkapoo.
Sinulla on järki pallosta hukassa
vaikka minulla oli yöllä papiljotit
tukassa. Illan tullen varjot seinillä
tanssivat vain missä on minun onni
misä rakkahimpain ? Mitä minä
omistan, ne maailman tuulista matkaani
sain. Sain liian mykän kielen,
ajattelevan kirjoittavan mielen
aina avoimena olevan oven pielen.
Syksy nurkissa vaanii taas
kylmyys viiman lailla onko
sisällä rakkauden maassa.
En öisin pidä ovea haassa
on vapaata sinun tulla, ja mennä
ei vapaus villiarojen tuulen
kanssa kilvan lennä.
Minusta tuntuu liian
melankoliselta toisinaan.
Tönään toivo paremmasta
 täyttää sydämen
maan, ei vain ole ketään jonka
kanssa sen tunteeni jaan.
Liian kauan aikaa kesti, kun
sinulle lähti minun manifesti
sisäinen sielun lukko kai sen esti.
Nyt on minun sisälläni
vapaana rakkauden antajan pesti.
Otatko sen vastaan, vai
ohitatko tunteeni ainoastaan ?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto