Translate

tiistai 23. elokuuta 2016

Herra Timotei

Tahdon löytää taidon jolla unelmia
voi tanssittaa se on oikeus niille
jotka ovat nähneet täydellisen
rakkauden maan. Minä tunnen
sisälläni haaveen voimakkaan,
että vierelläni olisi ihminen
joka silloin tällöin kuuntelisi
minua. Sanoisi joskus sanan
ehkä toisenkin. Liian usein
minua yksinäisyys huimaa,
ja liian tuimia on katseet
ihmisten. Mihin suuntaan
ottaisin nyt toisen askeleen,
liian pian minä pitkästyn
omaan seuraan kavalaan.
Ei ole mikään maailmassa
yksinäisyyttä pahempaa
ehkä on tai ei missä on
minun kesän poika herra
Timotei. Herra Timotei
hukuttaa yksinäisyyttä pulloon,
se hänen ajatuksensa kellumaan

vain saa. Aika variksen siivellä
hetken ratsastaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto