Translate

tiistai 17. tammikuuta 2017

I urolig drømmer natt




Smell i luften for å bringe brenning av karma,
Indias liket pyres tent igjen.
Jeg svømte i strømmen av søvn
The Ganges elva blant likene.
Vannet lukter stanken
på min hud selv etter søvn.

Mannen halv ull besøk
veien til kannibalisme, han
Han smaker av mannen, da
Satan utfordret ham til en IQ twist.
Hva en drøm, sann løgn, og polka
min drøm er dansing synsk paranormale.
Horrifies meg til en viss
slikker leppene dyktighet.
Det bringer tankene til ønske om å spise en person,
det ønsker kan aldri
Jeg tror å være ekte.

Sove på alteret er så lett
endre historien, og hendene famlende
en annen drøm nattkjole
hem grep stjele.
Det er en drøm forteller om kjærlighet,
en interessant mann,
ta meg til din verden.
Jeg er ikke i en drøm deprimert,
når Cupid herjer din kjærlighet.

Eksporter endelig i morges
rare og fantastiske verden av drømmer ferge.
Inne det gjelder å skrive en person,
og gjennom de rare og fantastiske ideer,
de tar på lur kannibalisme
rommet mitt, vil jeg drepe en flue.
Jeg lurer på hvordan moralske regler
Man lærte, og kvinnen

under hans kontroll ble utsatt for.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto