Translate

sunnuntai 1. tammikuuta 2017

Raastava rakkaus

Taittuu pian pimeä ja uusi
vasta syntynyt lapsi on ilman
nimeä tahtoisitko olla yhä
lapsi ja keskittyneesti
tikkaria imeä ?
Tammikuu ja kiristää kolkkona
otsa luu, odotan ontoin kaipaavin
tuntein jo kevättä. En uskalla
rakkautta sinulle tunnustaa,
sillä liian usein ei riitä että
toista rakastaa. Ei silloin, jos
ei vasta kaikua saa.
Sisälläni tunnen turhuuden
rapinaa, minuus hautoo
hullua kapinaa. Huuleni
väpättävät ei kuulu ääntä
vain hiljaista napinaa.
Yksi väärä päätös, ja olet
kaulaasi myöten suossa
minun ajatukset kelluvat
aivokopassa tuossa joka
valokuvassa oudolta näyttää.
Nämä kärsimyksen päivät
vain ikävä, kaipaus , sekä
yksinäisyys täyttää.
Ei ole minulla sinulle mitään
hyvää näyttää, sisälleni
piilotin sen umpisokean
rakkauden. Minä sinua, sinä
et minua rakastaa osaa.
Minä olen osaton missä
minulle kuuluva hellyys
rakkaus on ?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto