Translate

sunnuntai 25. joulukuuta 2016

Sydämen lunnaat

Sydän rinnassa lyö rumpujen
tahtiin oli sitten päivä tai yö.
Miljoona elettyä unelmaa
Peter pan asuu minun komerrossa
aika hänet sinne piiloon pani.
Vaikea sovittaa järki , ja haaveet
samaan päähän. Sydämen lunnaita
vaaditaan, ei mahda sille mitään
jos sydän panttivangiksi kaapataan.
Nyt kerään sydämeni lunnaita
aika maksaa pois velka on.
Pian tammikuu lohduttaa toista
samanlaista ajan rattaiden
sykleissä matkustajaa. Tie
vie suureen risteykseen
minne käännyn minne matkaa teen ?

Minä hidastan kiireistä elämää
jarrutan mutkassa kuin etana.

Sydän rinnassa lyö rumpujen
tahtiin oli sitten päivä tai yö.
Miljoona elettyä unelmaa
Peter pan asuu minun komerrossa
aika hänet sinne piiloon pani.
Olen aina valmiina kuin viulun
jousi, tanssimaan yli aarian
silti varon satuttamasta siipiäni.
Olen liian kyllästynyt olemaan
kuin Fenix-lintu, syntymään
tuhkasta taas. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto