Translate

tiistai 12. tammikuuta 2016

Minä olen elossa taas

Hiljaisuudessa yön minä
avaan muistojen vyön,
yön demoneja kynsille
lyön. Olen elossa taas,
kevät jo tuntuu sydämessä
tammikuun keskellä sykkivän.
Liian paljon muistoja menneestä,
tulevaisuuden tuulet
raikkaasti puhaltavat nurkkiin.
Kohta koit saavat vapaasti
lentää talvi turkkiin.
Nyt hengähdän, se ehkä
herää taas salattu rakkaus
kylmässä lumen, ja jään maassa.
Olen elossa taas, kevät
sen tunnen jo, muistan sen
miltä tuntuu tunne rakkauden.
Sinua ajattelen, minun jos
olisit niin silloin olisin
nainen kaikista onnellisin
päällä maan. Rakkaus raapaisee
tulitikun pimeässä yössä
tammikuun. Saako se
liekin jälleen palamaan?
Kuinka silloin käy pystynkö
sen jälleen salaamaan ?
Kymmenen enkeliä istuu
yöpaidalla. Kaakao kuppi
höyryää pöydän laidalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto