Translate

lauantai 30. huhtikuuta 2016

Liian myöhäistä rakkauteen

Minä aina osaan tehdä kaiken
väärin, hihoja taistelua maailmaa
vastaan käärin. Päätän sen kätken
sisälleni kaiken rakkauden,
en rakastu enää koskaan.
Tahdon hukuttaa tunteet ihmisen
maailman kasvavaan saaste moskaan.
Solidaarisuus se on kohta sana
tuntematon, missä ihmisyys,
ja empatia piilossa on?
Rakkaus on kuin tulitikun
rikki pinta, tulta hehkuu vain
hetkisen. Minä sinua, sinä minua
vain täällä maailman pyörässä
pakenen. Näillä vaivaisilla
sanoilla valittavilla vokaaleilla
minä kierrätän lauseiden bumerangia.
Typeriä sanoja vuotavia kyynel hanoja
en tahdo olla se vapiseva kaipaava
haavan lehtinen en rakkauden antaja.
Ei minulla ollut tarpeeksi rauta lankaa
vääntää suuri sydän, ilmaista
sinulle kuinka sinua rakastin.
Kuinka kaipasin, ja halusin,
nyt se kaikki ohi jo on Neiti
Fortuna on liian kärsimätön.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto