Translate

lauantai 30. syyskuuta 2023

Autopilottitilassa

 Olen elänyt elämää autopilottitilassa

Suomineidon kainalossa jossa kasvaa loinen
Maailmankuva aivan toinen kuin muilla
En välitä mistään enkä kysy miksi
Olen vain matkustaja tässä junassa
Joka kulkee kohti tuntematonta päämäärää
En katso maisemia enkä muita ihmisiä
Vaan luen lehteä ja juon kahvia
Mutta eräänä päivänä tapahtui jotain
Joka sai minut heräämään unesta
Näin sinut vastapäisellä penkillä
Ja sydämeni alkoi hakata
Sinä olit komea kuin keväinen aamu
Ja silmäsi loistivat kuin tähdet
Sinä hymyilit minulle ja sanoit hei
Ja minä vastasin samoin
Silloin tajusin että olin elänyt väärin
Etten ollut nähnyt elämän kauneutta
Etten ollut antanut itselleni mahdollisuutta
Rakastaa ja tulla rakastetuksi
Sinä olit se joka muutti kaiken
Sinä olit se joka avasi silmäni
Sinä olit se joka sytytti liekin
Sydämessäni joka oli ollut kylmä
Nyt elän elämää täysillä
Suomineidon kainalossa jossa kasvaa kukka
Maailmankuva aivan uusi ja ihana
Kiitos sinun joka olet rakkain(c) satu tanninen 30.9.2023

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto