Translate

keskiviikko 14. lokakuuta 2015

Många minnen


Lite i taget, jag Gungor
trötthet, sömn säd.
Vem minns det Sillanpää
en ny liten Silja,
som gick bort i unga år.
Åh, om så bara för denna värld
en bättre plats att vara för dig.
I Silja Jag läste en gång,
där jag lärde mig att korrekt
att stava, många andra
Jag vattnade banan av samma
min kudde med tårar.

Hemma bodde jag i en ateist som
kraften i filosofi till mig att dra hår.
Det var en av en troende,
och kvinnan ångerfulla.
Men bäst var
mormor, morfar, och de har ett hjärta
var gyllene. Granny trädgård
kröntes med blommor husdjur
bär ett förkläde är alltid otvättat.
Insida i många liv
minnet av den grova, lite
Ett tal som guld troféer.
 Receive barndom solen
alltid lysa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto