Translate

sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Kohti karkauspäivää 29.2.2016

Vielä minä tahtoisin hypätä
aika hypyn siihen nuoruuden
joutsen lauluun.
Ehkä en enää usko siihen
lapsuuden enkeli tauluun.
Liian monta kertaa
olen kaatunut poluilla elämän.
Niistä kolhuista voisin kirjoittaa
kirjan tai iskelmän.
Sinä, ja minä emme pysty
enää toisiamme kuuntelemaan.
Et tahdo enää tulla minua
suutelemaan. Minä odotan
ensi vuonna on taas karkauspäivä
silloin huumorin varjossa
minulta voi hetkeksi hävitä
järjen häivä. Hame kangasta
en sinulta saa, mutta
odotan vain suudelmaa.
Tiedän kuka olen, ja mitä
teen, silti edessäsi nielen
vain kyyneleen. Hyppäisitkö
kanssani luudan yli, jos
maailmassa joskus alkaa toisen
ajatukset, toiveet kuulemaan ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto