Translate

sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Minun matkani



Sinä rakkaudesta luot taistelu kentän.
Ehkä minä olen joskus vielä vahva.
Minä harjoittelen, ja ehkä sinut
vielä voitan. Ehkä ilman rakkautta
tämän maailman matkani selviän.

Minun rakkauteni se lyö
sydämen tahtiin sisälläni.
Samat geenit kuin isälläni,
ne tuhoon vievät.
Eivät auta koru lauseet sievät.
Anarkiaa, ja väkivaltaa,
maailma uutisista ulos suoltaa.
Sydämeni aurauskulmat,
ne väärään suuntaan puoltaa.
Joskus olen niin kuin jänis,
piiloudun puun taa.

Sinä rakkaudesta luot taistelu kentän.
Ehkä minä olen joskus vielä vahva.
Minä harjoittelen, ja ehkä sinut
vielä voitan. Ehkä ilman rakkautta
tämän maailman matkani selviän.

Elämän kanssa rinta rinnan,
saavutan katkeran maljani,
sen piri pinnan, tahtoisin juoda
halukkaasti loppuun asti.
Tahdon kulkea rakkaani kanssa
rinta rinnan.
Maksan tästä kaikesta yksin,
ilman paria liian kalliin hinnan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto