Translate

perjantai 14. joulukuuta 2012

Päättömästi lentelyä


Äiti hän ei koskaan perääni
itkenyt, kun kuljin maailmalla
näiden kirkkaiden tähtien alla.
Isäni oven edessäni aukaisi,
kun olin kuudentoista vaan.
Niin minä lensin kauas
maailmaan. Omia polkujani
tallaamaan. Minä aina kuljen
sinne minne mun sydän
kuljettaa.

Veljeni hän lauloi laulujaan,
surunsa hukutti kitaraan.
Näillä maailman teillä,
ei ole sijaa langenneilla
enkeleillä. Minä laulujani teen,
pudotan riimit aina paikalleen.
Sielussani Tehosekoittimen
Patajätkä tänään soi.
Talven lumet joulukuussa
kannoillani, tanssii, ilakoi.
Minä luulen, että olen sukua
mustien enkelten.

Minä täällä maailmassa
sinne tänne päättömästi lentelen.
Olen sinulle vain se kuolattava
kuva silmissäsi.
Minä sinua katson kuolaten,
sydämeni haavat samalla
suolaten. Ne kirvelee,
ei rakkaus sieluuni pesää tee.
Minä piiloudun nurkkaan,
sinun saapuessa huoneeseen.
Aivot sanoja täynnä, viisaudesta
tyhjä pää. Maailma anna minun
hetken aikaa olla onnellinen.
Nyt kujilla kyynelten,
turhaan yritän sinut unohtaa.
Ei siitä mitään koskaan tuu,
ajatukseni ympyrää kiertää,
ja palaa takaisin kuvaasi sun.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto