Translate

perjantai 30. marraskuuta 2012

Syliin joulukuun


Tahtoisin niin, että ihollani
hengittäisit. Kävelisit rinnallani,
olisit omani. Minä kaipaan
niin luoksesi.
Minä hengitän, vain sinun
vuoksesi. Olet se kirkkain
tähti minun taivaallani.
Pimeimmällä merellä,
se kirkkain majakka.
Tahtoisin niin sinun ihollesi,
sammuttamaan tämän
kaipuuni, poltteeni sinuun.

Mitä se rakkaus oikein on,
sitä tiedä minä en.
Tunnen vain luoksesi suuren
kaipauksen, sinä olet
se polte, sekä kaipaus
minun sielussani.
Unieni suurin ritari,
unessani aina kanssasi
elän elämääni.

Rakkautta rajatonta,
syliin joulukuun niin
kanssasi tahtoisin.
Sinä olet komeinta mitä
silmäni nähdä saa,
katseesi polttaa,
sisälläni tämä kaipuu
liikaa ahdistaa.
Niin pelottaa nousta
aamuun taas, kehää
kaipauksen kiertämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto