Translate

sunnuntai 12. elokuuta 2012

Uni


Avaruudessa oli monta mustaa
aukkoa. Ne imaisivat galakseja
nieluunsa, kuin vettä janoavat
amebat.
Minä lensin runoilijan siivillä,
galaksien välistä matkaa.
Filosofin tiedonjanolla
imin tähtipölyä keuhkoihini.

Näin sen kirkkauden
jossain valovuosien takana,
mistä tämä kaikki elämä
oli alkunsa saanut.
Kristallinen kallo puhui
minulle, luki ajatukseni,
Se hekotti ääneen, ja
nauroi hohottavaa järisyttävää
naurua. Se nauru sai
maapallolla alhaalla,
maan järisemään.
Joet tulvimaan , yli uomiensa.

Se nauru kuului
kaikkeuden luojalle,
sille jota me homo sapiensit
kutsumme nimellä Jumala.
Silloin minä tiesin,
että olin avaruudenlähettiläs,
silta maanihmisten ja enkeleiden
välillä. Minä olin kristallilapsi,
syntynyt kirkkaana sieluna.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto