Translate

maanantai 11. elokuuta 2014

Himlen augusti blir super moon

Återigen, jag bär mantel av glömska,
Jag måste vara när kvällen kommer alldeles för tidigt.

Himlen augusti blir super moon,
och med dig jag känner tillsyn
hela kanel äppelträd.
Jag avslappnad livet
Jag saknar mest.
Vem kommer att gå tillbaka tuners
melankolisk melodi för.

Jag vill vara så avslappnad Reino,
både kvinnan och den flexibla, smidig och känslig.
Även i augusti fortsätter att flyga den fantastiska
dragonfly. Melody relatera till dig,
kommer till den ljusa, svängande gratis
kadens. Jag ser inte något utrymningsvägar,
men jag saknar den säkerhet snart, och avslappnad Reino.
Blomma av humor, blommar det vackert,
när det är dags för skratt eller tårar,
Jag gömmer ett minne av mina drömmar.

Himlen augusti blir super moon,
och med dig jag känner tillsyn
hela kanel äppelträd.
Jag avslappnad livet
Jag saknar mest.
Vem kommer att gå tillbaka tuners
melankolisk melodi för.

En dikt på väg någonstans, finner sin väg, och
vandra tills rätt melodi
hittar inte. Att ta sig till rötterna av behöver oss
Varje nytt.
Så det här är en värld av det underbara,
rötter och förfäder. Början, ändelser
liv av bågarna. Utopia, husvagnar,
oaser, samovarer.

Himlen augusti blir super moon,
och med dig jag känner tillsyn
hela kanel äppelträd.
Jag avslappnad livet
Jag saknar mest.
Vem kommer att gå tillbaka tuners
melankolisk melodi för.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto