Translate

maanantai 11. elokuuta 2014

Det måste alltid finnas dagar




Väntar ibland belönar 
Efter för många kliché. 
De är min haaveni 
köande s-market. 

Det måste alltid finnas dagar 
oseriöst, måla horisonten 
målaren. Att skriva om människor 
brev, teckensnitt, tangentbord 
val av illustrativa ord för. 
Jag vet, ja det skulle vara kraftfull 
är världens språk. 

Svensk rotad i mig 
Ökningen kan vara, skriver den 
språk, guld, lila, och pottaska. 
Varje år kommer priset att vara 
någonstans i världen. 
En kvinna har makten över ordet, 
skriva poesi som 
körs i den eviga maratonlopp. 

Mexikanska milda vindar nacken 

blåser, medan Karelska republiken 
tutningar, jag tvivlar en hel del 
den innersta flyttas. 
Jag skriver så länge 
tills det är min tid att gå, 
och flyga som ny sensation 
båge av himlen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto