Translate

lauantai 14. joulukuuta 2013

A comforting shoulder

a comforting shoulder

Shyness robe, down fires.
Generated from within a scary vamp,
will drive everything.
You do not have to be afraid,
because I'm not going to swallow you whole.

You're just the bright light,
me in the night on a dark road.
You do not have to be shy, and not bitter,
I do not about you, I do not want too much.
I just want to grab your hand,
be it a comforting shoulder,
the lighthouse is not enough light any more.



Lohduttava olkapää


Ujouden kaavun, alas valahtaessa.
Sisältäni syntyy pelottavavamppi,
karkotan kaiken.
Ei sinun tarvitse olla peloissasi,
sillä en aio sinua kokonaisena niellä.

Olet vain se kirkas majakka,
minun öisellä pimeällä tiellä.

Ei sinun tarvitse olla ujo, eikä katkera,
en sinusta minä halua liikaa.
Haluan vain tarttua käteesi,
olla se lohduttava olkapää,
kun majakassasi ei riitä valoa enempää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto