Translate

lauantai 26. maaliskuuta 2016

Minä olen rakastanut

Pelko jo pois pakene
viha sisälläni vaikene
vanhat sekä viisaat
ohittavat kaikki ansat.
He yhdistäisivät kansat,
jos vain siihen olisi
mahdollisuus.
Minusta on hioutunut
viimein viisasten kivi
sileä kuin lapsen poski
ilman yhtään särmää.
Minä jaloiltani kaaduin
kun sinä valitsit työn
orjuuden. Niin kuluu
pääsiäinen näin yksinkin.
En se ollut minä joka
turhaan oravan pyörään
kiinni jäi. Käy valosammaksi
päivät kohta saapuu
hullu huhtikuu.
Minä olen rakastanut
liikaa , ja ollut iloinen
ei aina tarvitse olla niin.
Saan minäkin olla
se mykkä erakko,
kirjailija kummallinen.
En ole rahan ahne en
nainen summallinen.
Eivät silmissäni pyöri
setelit , ei kolikot
ne jonkun muun
jalkoihin tarkoituksella
jäivät.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto